De grote dag.....

6 februari 2020 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Vandaag is de dag dat we eindelijk mogen gaan, iets waar we allang op hebben gewacht!

Vanochtend had ik met mijn reisgenootje Shenna om half 6 afgesproken op het vliegveld. We hebben nog met de ouders en familie leden die mee waren een kopje koffie gedronken voor dat we gingen. Dus rond 6 uur afscheid genomen van iedereen en daar gingen we dan.... op naar ons avontuur! De vlucht had helaas wat vertraging opgelopen voor dat we al gingen, maar dat kon de pret niet bederven.

Rond kwart over 10 waren we in het mooie Sevilla geland, waar we werden opgehaald door Michelle. Michelle is onze tussen persoon voor wat er allemaal geregeld moest worden.

Na een auto rit van 1,5 uur waren we aangekomen bij het appartement. Het appartement is niet heel groot en een beetje oud bollig om zo maar even te zeggen. We kregen wat uitleg over hoe en wat we konden en mochten gebruiken. Het was helaas wel een tegenvaller dat het appartement erg vies was, maar daar konden we helaas niks aan doen.

Verder hebben we de middag eerst gespendeerd met boodschappen doen. We gingen met onze handbagage/trolleys naar de supermarkt, omdat we een half uurtje heen moesten lopen en we veel nodig hadden. We werden wel een beetje raar aangekeken, maar dat kon ons niks schelen. Terug bij ons appartement aangekomen hebben we de boodschappen uitgeladen en zijn we begonnen met poetsen. Dit was me een kwarweitje wel. We hebben tot nu toe alles gepoetst en gestofzuigd. Morgen gaan we nog een keer stofzuigen en dweilen en dan is het eindelijk schoon.  De koffers zijn na het poetsen ook op het gemakje uitgepakt, dus hier hoeven we ons ook niet meer druk over te maken.

Na een drukke dag zitten we voor het eerst op onze bank om de dag na te bespreken en gaan we op ons gemak een filmpje kijken.

Bedankt voor het lezen van dit verhaal, ik hoop je te zien bij de volgende !

Groetjess

1. Tante Wieteke:
    7 februari 2020
    Dat is inderdaad wel een tegenvaller als je thuis uit zo’n proper huisje komt. Maar goed dat jullie meteen aan het poetsen zijn gegaan.
    Geniet van de mooie ervaringen en ik kijk uit naar jou volgende verhaal en natuurlijk ook wat leuke foto’s.