Morgen is het zo ver !

15 maart 2020 - Chiclana de la Frontera, Spanje

¡Hola!

Welkom bij weer een nieuw verhaal. Dit verhaal is een stukje korter als gewoonlijk. Veel leesplezier !

Zondag:
Morgen is het dan zover. We mogen als het goed is terug naar huis. Ik heb contact gelegd met de zus van Jade: Amber. Hun vliegen tegelijk met ons en ze vinden het fijn als wij met hun vanaf het vliegveld verder reizen. Dit omdat hun het ook erg spannend vinden wat er komen gaat en of ze ook naar huis mogen. Ze vinden het ook fijn dat wij dan op dit moment dan niet met zijn tweeën alleen over het vliegveld lopen. Ik had ze erg bedankt voor de bezorgdheid en hebben afgesproken dat we morgen ergens afspreken zodat we vanaf dat daar samen verder kunnen. Verder houden we nog contact over wat er morgen gaat komen. Ik heb zelf besloten om alles omtrent corona een beetje te gaan negeren, want ik wordt er gek van om zo maar te zeggen. Ik ga er gewoon vanuit dat ik morgen gewoon lekker naar huis kan. Verder heb ik vandaag weer een stukje van de koffer ingepakt en ga ik morgen alles in orde maken. Ik ga nu maar eens slapen, want morgen wordt weer een lange dag.

Bedankt voor het lezen van dit verhaal. Ik houd jullie op de hoogte !

Groetjess

1. Fam naus: