Het laatste verhaal.......

17 maart 2020 - Casteren, Nederland

¡Hola!

Welkom bij weer een nieuw verhaal. Veel leesplezier !

Maandag:
Het is zo ver, we gaan naar huis ! We hebben vanochtend alles ingepakt en het appartement opgeruimd. Michelle kwam ons rond 11 uur ophalen, i.v.m. dat ze bang was dat we werden aangehouden door de politie omdat we niet over straat mogen. Dus rond 11 uur op naar het vliegveld. Na 1,5 uur reizen kwamen we op het vliegveld aan. Hier moesten we nog 7 uur wachten voordat we vertrokken met het vliegtuig. Gelukkig vlogen de familie van Jade met ons mee, dus hadden we nog extra gezelligheid tijdens het wachten. En eindelijk na 7 uur gewacht te hebben op het vliegveld mochten we terug naar Nederland. Na een snelle vlucht van 3 uur kwamen we aan in Nederland. Al vlug hadden we onze koffers en kunnen we het vliegveld verlaten. Mijn ouders kwamen me ophalen, dus vanwege corona mochten we niet uitgebreid elkaar begroeten. Na een paar minuten zijn we terug naar het mooie Casteren gereden. Was blij dat ik thuis was, ookal was het avontuur helaas voorbij.

Dinsdag:
Vandaag was ik vroeg opgestaan om een MRSA test te gaan doen bij de huisarts. Dit moet i.v.m. dat dit een ziekenhuis bacterie is en ik hierin stage heb gelopen. Dus na bezoekje aan de huisarts ben ik nog even bij mijn oma op bezoek geweest. ‘S avonds ben ik nog met de Tegensputters (vriendengroep) een rondje weesten wandelen. En nu zitten we gezellig bij het kampvuur met een drankje te genieten van alle verhalen.

Bedankt voor het lezen van dit verhaal. Dit was alleen mijn laatste verhaal van dit avontuur. Ik heb het erg naar me zin gehad. Ik wil jullie allemaal bedanken voor het lezen van mijn verhalen en voor de leuke reacties die ik heb gehad !

Dus voor de laatste keer.........

Groetjesss

1. Tante Wieteke:
    19 maart 2020
    Heel erg jammer dat jullie avontuur zo moest eindigen. Geniet nog maar na van de mooie ervaringen die je op hebt gedaan. Die pakt niemand je meer af. Ik ben blij dat je weer op Nederlandse bodem bent.