Week 5

15 maart 2020 - Chiclana de la Frontera, Spanje

!Hola!

Welkom bij een nieuw verhaal. Veel leesplezier!

Maandag:
Vandaag hadden we een drukke dag. We hadden vandaag het huis poetsen, boodschappen en Spaanse les op de planning staan. Tijdens Spaanse les hebben we het er nog over gehad hoe het nu met stage moet. Michelle verteld ons steeds om ons niet druk te maken en nu maar even te genieten. Dus dan gaan we dit maar even doen.

Dinsdag:
Vandaag wordt ik door school opgebeld. Ze hadden een telefoonnummer van mijn ouders nodig om wat ze tegen mij vertelde ook tegen hun te kunnen vertellen. School woubgraag dat wij naar huis komen. Dit vanwege dat we geen zekerheid hebben dat we terug kunnen naar stage en we die uren moeten maken. Dus in besluit met onze ouders hebben wij voor volgende week donderdag een ticket terug naar ons koude kikkerlandje geboekt. Helaas moet het zo, hier kunnen we niks aan doen.

Woensdag:
We gingen vandaag een gezellig dagje met Angelique en Jade naar Sevilla. We zouden hier sowieso van het weekend een weekendje heen gaan. Maar Jade en Angelique vinden het leuk als wij nu ook met hun een dagje op pad gingen. Dus zo doende zijn we een gezellig dagje in Sevilla geweest.

Donderdag:
Vandaag hadden we een chill dagje. Angelique is de hele middag en avond bij ons geweest. We hebben er een rustig, maar een gezellig dagje van gemaakt. We hebben nog wat dingen voor school geregeld, want helaas moet dit ook gewoon doorgaan.

Vrijdag:
Vanochtend wordt ik wakker gebeld door de moeder van Shenna en mijn moeder. Hun hadden met elkaar gesproken en vonden het slimmer als we eerder terug kwamen, omdat ze bang zijn dat we straks Nederland niet meer in kunnen. Omdat door Corona elke 10 minuten alles weer anders is. Dus Shenna en ik dus gauw de vlucht kunnen veranderen naar maandag. Dus nu vliegen we maandag avond terug. Ook in overleg met onze ouders en Michelle hebben we ook het weekendje Sevilla gecanceld, omdat dit te gevaarlijk is nu met de corona. Door dit vreselijke nieuws allemaal heb ik gelijk maar mijn koffers ingepakt met de spullen die ik niet meer nodig heb. Het kan maar alvast gedaan zijn dacht ik maar. Verder hebben we vandaag de laatste Spaanse les gehad. We hebben niet veel lessen gehad, maar heb stiekem wel veel van de lessen opgestoken waar ik erg blij mee ben. We hebben een afscheidsfeestje bij Angelique en Jade gehad met ons Nederlands groepje. We hebben het erg naar ons zin gehad. We hebben echt veel met zijn alle mee gemaakt, waardoor het echt vrienden zijn geworden. Ik ga deze mensen dus ook echt missen. We hebben al wel weer een reünie gepland staan met zijn alle gelukkig!

Zaterdag:
Vandaag heb ik al weer een stukje meer van mijn koffer ingepakt. We hebben vandaag ook mee gekregen dat we niet meer naar buiten mogen. Spanje heeft de noodtoestand uitgesproken. We mogen dus alleen nog maar voor boodschappen en om naar de apotheek te gaan buiten komen. Ik vind het allemaal maar een beetje spannend worden of we wel naar huis mogen. Ik heb het hier echt wel naar me zin, maar in deze onzekerheid ben ik toch wel echt het liefste thuis. Dus we gaan het zien.

Bedankt voor het lezen van dit verhaal. Ik houd jullie op de hoogte! Hopelijk zie ik je bij de volgende !

Groetjess

Van reisblog naar fotoboek